BFF ?

بسم الله الرحمن الرحيم 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

haihhhhhh , 
*mengeluh panjang-panjang 

Kebelakangan ni sangat rajin meng'hupdate' blog , 
Jiwa terlampau kacau mungkin 

Mungkin 

Bak kata Cik Hot Setap Nisa :
" Kau kenapa myra ? Masalah hati lagi ea ? " 
" Aku memang sentiasa bermasalah hati pon ==' " 

Lama-lama , hati aku ni boleh berlubang gamaknye , 
Dah selalu sangat masalah . ==' 

Tak ada ape nak dicerita sebenarnya , 
cukup lah gambar ini yang memang terkena dengan aku . :|


BFF ?
Brotherhood Fillah Forever . 

Korang ada ? 
Aku tak ada , hurm . 
Aku mula rasa aku tak ada , 
Aku mula rasa aku bajet ada tapi sebenarnya tak ada , 

Ntah , aku bertepuk sebelah tangan kot , 
Mengharapkan seseorang menjadi BFF , tapi akhirnya tidak . 
Rasa macam dah paham sangat perangai aku tapi tidak , 
Mengharap ada sedikit perasaan untuk ambik tahu pasal aku tapi tidak , 
Tapi sebaliknya pulak , orang lain mengharapkan aku BFF dengannya , tapi aku tak pun merasa macam tu  , 

fuhhh , hebat permainan nya !! *tetiba ==' 

Semakin lama , hati semakin berkata-kata , 
" Kau tak payah nak berangan laa nak dapat BFF laa konon , kalau diri sendiri asyek kuat merajuk laa , tak de mood laa , sensitip sangat laaaa . pape je laah , cetop laa berangan tu myra oiii ! " 
*ini kes tengok LawakKeDer2 la ni yang jadi cakap merapu ni haaa . -..- 

Dulu kawan sekolah sekular dulu selalu ejek aku " SEDDDIH LAA MINAHH NI ! " 
sebab pipi aku kan tembam , so , akan selalu nampak aku ni macam sedih . ==' 
*motipp ! 

sekarang memang aku sedih ,
Sedih , Kecewa , semua laaa . 
Tapi , kita cerita kat Allah , 'biar kita gila sorang-sorang , 
Tak de susah kan orang lain , 
kan ? 
==' 

kbai , lagi 5 jam nak exam Feqh Jihad , 
Hebat permainan kamu ya amira ! hebat ! 
hebat laa sangat kalau jawab exam nanges2 . ==' 




No comments: