Forgive ? Hope so .

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

" eyh , aku tak nak masuk campur hal ni langsung " 

" ikut la , yang penting aku tak nak jadi orang ketiga " 

" aku setuju je , tapi ko kene ingat , sampai bila ko nak macam ni ? " 

" semua orang nak aku faham hati korang , habis aku ? sape nak faham hati aku plak ? " 




Life , if there's no hardness , struggling , crying , screaming , angering , and all those things , 
do you think you can live till now ? 

Well , I definitely don't think so . 
All of that , keep you move on till now . right ? 
* I hope so . 

Sebenarnya , bila kita mengalami semua tu , kita kena cepat2 bersyukur . 
sebab ape ?

Sebab Allah tengah ambil perhatian pada kita tika tu . 
kalau kita sentiasa sangat ditimpa semua yang disebut tadi . 
lagi laa kene bersyukur , 
ko da rase semua tu , orang lain mane rase . betol tak ?
*okeyh , aku da merepek ! ==' 


Hati berkata , ' Aku berlapang dada dengan kau , Aku maafkan kau. ' 
Tapi . . . 
Tindakan mengatakan , ' Ahhh , biarlah , malas aku nak layan . Aku buat bodoh da laa ' 

Tindakan tak sama dengan kata hati . 
macam mana tu ? 
sampai bila agak nya ? 

My problem is , I don't want to explode ANYMORE ! 

* dah laa , tak taw nak tulis ape , saje nak luah perasaan kat blog sendiri . 
sobs sobs sobs . 


No comments: