Kepulangan ku ke Malaysia ( part 2 )

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

hai hai hoii !~ :D

 kurang adab betol . hahahaha !~ :p

okeyh , untuk part 2 ni , aku still nak cerita pasal raye lagi.

beraya sakan bersama rakan-rakan sekolah . 
unexpected , plan last minit , kelam kabut , hari ni pergi open house kawan , pastu terus plan untuk esok nye 
tapi , hari tu , memang hari yang sangat2 best ! 
aku terasa macam tu maybe sebab , aku tengok kawan2 aku semua nye da lain , 
aku sendiri pun da lain , 
yelaaa , semuanya walaupun kepala gila2 , tapi nampak laa kematangan diorang ,


mereka sahabat saya dari form 1 . :)


dia sahabat aku masa aku form 5 . :) sayang ko nabel ! :'D


mereka berdua sahabat aku ! :')









kami dari batch '09/'10

alhamdulillah , Allah beri aku peluang merasa nikmat seronok , bahagia dapat berjumpa sahabat2 lama. 
semoga ukhuwah kami terjalin kerana Allah , dan hingga ke jannatullah . ameenn! ~ :')

No comments: