Kepulangan ku ke Malaysia ( part 1 )

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

fuhhhh ! fuhh ! fuhhhh !!!!!

halau sawang2 yang melekat kat blog eden ni haaa .
dah berkurun aku tak hupdate blog ni . 
kesian blog aku . hahahaha !~ >,<

alhamdulillah ! alhamdulillah ! alhamdulillah 'ala kulli hal wa ni'mah . 
Allah masih lagi memberi kesempatan buat aku merasa segala nikmat yang telah diberi . 
e , 
lama betul aku tak update blog aku ni , 
tup2 hupdate kat malaysia . hahahah !~ 

haaaaa , aku kat Malaysia sekarang ni . :p 

aku sampai 10/8 ari tu . 
tapi da nak balekk daaa . 19/9 ni aku fly balekk Jordan yang tercinta tu . sobs sobs sobs ~ 

sepanjang hampir sebulan aku kat Malaysia , 
alhamdulillah , aku terima pelbagai pengalaman dan masa aku sentiasa terisi . :) 

flight aku nak ke Malaysia hari tu , 13 jam . kematu jugak bontot aku ni . 
pas tu , sampai rumah kat Ipoh dalam pukul 1.00 a.m 
pastu lepas zohor pada hari yang sama aku gerak ke Kelantan pulakkk . 

memang timing tido aku lari betol . 

aku balek2 , aku buzy tolong uruskan wedding kakak aku . 

sampai laa raya . 

raya aku tahun ni , seriously gempak habess ! >,<
sebab nye , buat kali pertama setelah 5 tahun , 
kami dapat beraya dengan semua saudara-mara dan sepupu sepapat yang lengkap , 
even tahun ni , family aku semua nye pun lengkap . 














yeah ! bagi aku , family aku , saudara mara aku , sepupu sepapat aku , mereka semua adalah nyawa aku . 
kebahagiaan aku , pengubat rindu aku . 
tengok gambo2 diorg ni je pun da bole nanges daa taw x . :p 

semoga raye2 selepas ini lebih memberi kebahagian dan lebih mengerat kan hubungan kami anak beranak . 
insyaAllah taala . ^^v


jumpe kat part 2 plak . :p 




No comments: