ibu .

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

ya , Allah .. tak tawu kenapa sejak2 final exam last sem .
hati asyik memanggil2 ibu .
bila cakap pasal ibu . orang semua ingat nak balik malaysia laa tu .
tak pun sebenarnye .
hati ni tak tertaut pada malaysia pun .
tapi pada insan yang mengandungkan aku selama 9 bulan tu .
ibu ..

ibu , myra dah banyak buat salah kat ibu .
tapi ibu , tetap senyum dan berada disisi myra .
ya Allah , cekalnya hati seorang ibu .
ibu mendidik kami 5 beradik .
mendidik kami supaya kami membina ummah .
membangun kan islam semula . :(

ini untuk ibu .



Lembut kukenang, kasihmu ibu
di dalam hati ku kini menanggung rindu
kau tabur kasih seumur masa
bergetar syahdu, 

ooh di dalam nadiku

9 bulan ku dalam rahimmu
bersusah payah, oh ibu jaga diriku
sakit dan lelah tak kau hiraukan
demi diriku, 

oh ibu buah hatimu

tiada ku mampu, 

membalas jasamu
hanyalah doa 

oh di setiap waktu
oh ibu tak henti kuharapkan doamu 
mengalir di setiap nafasku











# dear ibu , i might not be the best daughter in the world, 
but one thing for sure ,
i will do my best to be a better daughter for you .
sorry for what i have done to you 


myra cintakan ibu kerana Allah ! :') 

salam :)

No comments: