Wordless Wednesday 4# (tasjil madah) :)

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم


okeyh.. alhamdulillah.. :) 
madah (subjek ) ni yang dapat myra tasjil ( daftar ) untuk sem depan.. :')
mula2 nak tasjil kat rumah kawan je...
last2 rumah kawan tetiba plak tak de internet.. :p
terpakse laa bergegas ke sakan ( asrama ) untuk tasjil kat sane...
kan Safwanah Samoen.. :p 

alhamdulillah.. dapat madah yang dirancang..
mula2 macam ragu2 nak ambek 6 madah..
tapi x pe laa..
try je laa.. :p 
insyaAllah.. dengan iringan doa dari kedua ibu bapa dan sahabat2 kat sini , myra boleh kot bawak 6 madah..
cume kene pulun lagi laa pas ni.. :")
FIGHTING !! 


keyh.. alang2 da post pasal madah tadi..
myra nak post pasal final exam myra jugak lah..
*da janji ngan ibu. :)

31/12 - hasub istidroki
3/1 - maharat english
7/1 - madkol  ila akidah 
10/1 - asasiat fi ri'ayah at-tiflu
17/1 - sirah nabawiyah

haaa.. tu laa dye.. 
alhamdulillah ade byk gap...
boleh laa study hard + smart
*cewaah ! :p



and kepada semua student malaysia di Jordan .. 
Good Luck then , 
pelajar JUST ( medic + dentist ) da start da... 
buat exam elok2 yee semuanya..

semoga sem depan memberi byk pengajaran pada myra.. :') 



No comments: