after a GREAT time i've been through..

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

alhamdulillah... everything goes well after this eid... 
lepas dapat 'GULA' dari AJLOUN last three days myra rasa...
haaaa.. release giler..
at least jiwa + rohani terisi dalam setelah sekian lama myra menyepi kesorangan..
*poyo nye ayat.. :p

oke.. sebenar nye nak citer dalam blog ni yang myra excited sebenarnye dapat pergi Ajloun tu...
walaupun pada awal nye agak keberatan and kelam kabut
*sampaikan quran + buku x bawak... =='
alhamdulillah...
banyak perkara yang aku dapat...
eventhough mase daurah myra 'berangguk2' jugak.. :p
dapat byk dapat sharing pengalaman dari akk2 + ukhwah yg terjangka terbina... :)

tapy.. lately, perasaan myra berbolak-balik kembali...
ntah kenapa...
terasa 'kemenyampahan' tu datang balek...
elok2 je pas Ajloun tu myra da oke daa...
da tersedia singkir semua perasaan,keraguan,menyampah semua tu daaa.. 
tapi semalam....
hmmmm...
tiba2 jeee....
haish !~ 

susah laaa..
tak de siapa pun dapat paham perasaan myra ni..
hanya Allah yang berhak mengetahui...

-ya Allah, aku sedang mencuba tsabit dalam jalan ni...
kau tabah kan laa aku...
jika benar jalan ini yang terbaik...
tunjuk kan laa kebenaran nye... hmm :(

bak kata kawan myra : biar laa diorang semua tu, yang penting kau ade aku,
aku ade kau,, kita ade sesame kita, jangan jadikan diorang penyebab kau keluar dari jalan yang kita sama2 cintai ni... jangan jadi kan diorang tu penghalang bagi kau...

selagi mana myra mampu bertahan , myra akan bertahan,
jangan sampai dah tertahan, benda yang lagi buruk plak yang jadi....

terima kasih pada mereka yang menyokong ,
dan mereka yang sering ada untuk myra .. :')


No comments: