for tanganpunya kerja :)

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

oke,, entry hari ni ,, 
aku nak cerita pasal dis girl,, 
yang minat lukis2 gambar kartun,,
contoh gambar kartun dia,, 


*soriyy copy kartun u,, 

her name is faten osman,, * am i right ? hehe :p
aku tak tahu umur die berapa,,
so, i just call her faten je laa, huhu :D

oke,, meh sini nak citer pasal faten ni,,,
*gaye aku citer ni da macam aku kenal die lame plak,, agagagaga,, :D

takde la,, mule-mule,,
aku tengah layan entry baru dari  Ayeem Ayam
memang suker tengok blog die pon,, 
funny! HAHA XD

then kat entry baru ni ader gambar kartun die yang dilukis oleh someone,,,
aku masok blog faten ni,, 
and she reminds me of my friend,, dila name die,, tapi aku panggil dia diddy,,,
and aku sorang je yang panggil die macam tu,,
HAHA!,,
diddy ni,, giler anime,, lukisan die,, pergghh! boleh tahan laa,,, 
nak tengok one of her drawing ??




*haa,, ni die lukis muke die sendiri,, HAHA ! :D

faten punye lukisan ni plak,, kind of ,, cute,,, cute sgt laa,,
dulu aku suke r tengok komik2 yang kartun comel2 ni,, 
sekarang da besar panjang,,
idok laa nengok daa,, HAHA :D

so,, nk tengok blog dye ??

hope u like it :) 
salam,, 

3 comments:

faten osman said...

owh my.. u x tinggal link ke dekat blog i? thanks k.. sowry sgt tak perasan -___-'''

amirah aznam said...

huhuhu.. da tggl kan daa... lagy pon time tu mmg ramai yg bgi link kat u... maybe u tak perasan... heeee :D

it's oke.. ^^

faten osman said...

here ur present :)
hope u'll like it

http://tanganpunyakerja.blogspot.com/2011/10/lagi-lagi-lagi-lagi-lagi-simple-present.html