Buatmu Ibu :)

بسم الله الرحمن الرحيم
اسلام عليكم

Dari anakmu,

Kasihmu ibu takkan myra lupakan, cuma kadang2 myra khayal dalam duniawi myra.

Tatkala nasihat ibu menjadi titisan hangat ditelinga myra ,

DOSA KAH MYRA SEBAGAI ANAKMU IBU?

Aku merintih menangis, mengenang diri ini,

LAYAKKAH MYRA MENJADI ANAKMU?

Ibu sentiasa mendoakan kesejahteraan myra, Doa ibu tak pernah putus walau myra lena dalam tidurku,

Solat ibu sentiasa berakhir dengan doa untuk myra, Suara myra tak pernah hilang di telinga ibu.

Kasih sayang ibu tak pernah reput ditelan :'(

IBU LAYAKKAH MYRA JADI ANAK IBU?

Air mata ini menitis tatkala myra terkenangkan ibu,

Ibu, Kasihmu sungguh murni tak berbanding kasih myra untuk ibu,

Tatkala myra bersedih , ibu sentiasa disisi , menenangkan anak perempuan ibu ni.

Tatkala myra memberontak mahukan sesuatu, tangan ibu pantas mencarinya untuk myra.

MENGAPA NASIB IBU SEBEGINI?

Ku sesali ini, Semakin melupakanmu,

LAYAKKAH MYRA DIPANGGIL ANAK IBU?

kata kata ibu sering menenangkan suatu ketika dahulu, menyejukkan hati yang penuh dengan kusut. Menyapu air mata yang bergelinang 

dipipi myra, tatkala myra telah dewasa, Nasihat ibu myra lempar, Panggilan ibu myra sahut dengan nada marah :'(

LAYAKKAH MYRA JADI ANAK IBU?

Maafkan lah anak mu ibu, Myra tak nak myra digelar si Tanggang :((((( Ku sujud mohon ampun dari ibu, Syukurku panjat kerana myra 

masih berpelung menemui ibu lagi. Syukur myra ucapkan sebab myra berpeluang memeluk mama lagi, Sykur myra katakan sebab myra 

berpeluang merasa kasih sayang dari ibu lagi.

SAYANGMU SUNGGUH MURNI & NASIHAT MU AMAT BERERTI :)





SELAMAT HARI IBU , ILOVE YOU UNTILL THE END :)

2 comments:

umira said...

comel ibu ma. macam ma. :D

gdluck ma. wish u all the best dekat jordan. i wish i can be there 2 :D

aufa salsabila said...

hehe.. :) syukran kathir :)
insyaAllah kheir... fatin jugak ! :)
miss u ^^