"Contest Adik-Beradikku Yang Cute" :)

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم

ahlan ya readers...
oke.. semlm.. mse tgh blogwalking...
aq bkk la blog fatin yang comel ni...
bace2 psl post dye...
tgk2 fatin tag aq.. huhuhu :p
 nk taw dye tag ape ??
2 laa.. yg kat ats tuu.. huhuhu.. :p

nk join x ??
nmpk mcm menarik...
so , aku pun join laa... heheheh :p

klik laa banner ni.. :)


kalo nk join contest mesti laa ade syarat2 nye kan ? :p

nk taw syarat2nye.. ??

nahhh.. tekan sini .. :))

oke.. gambar yang aku nk letak kat blog aq ni... 


gambar ni laa...
oke.. x laa cantek mane... tapi..
meh sini nak cerita...
gambar ni.. aq suke sgt... sbb...
mase ni ktorg adek beradek yang lain semua berebut nk tgkap gambar dgn umar ( bby yg dlm gmbr tu )
and semua yg gmbr yg diorg tgkp dgn umarni.. semua nya umar x senyum... 
tapi.. bila umar tgkp gambar dgn aku...
dye bole seyum smpai nmpk gigi yang x ternampak tu.. hehehe :p
tapi dlm gmbr ni aq mcm x sedia laa plak kan...
x pe laa.. asal kn gmbr umar comel ! 
umar ni.. adek angkat aq.. :) 
sekarang umur dye da setahun.. 
comel kan ??? :p

keyh.. org yg aq nk tag kat sini.. ..

kat syarat tu dye minx tag 3 org jee.. tapi aq nk tag ramai2 laa.. 
saje nk meramaikan org join contest ni.. heheh ;p


oke korg.. selamat mencuba keyh... :) 

keyh.. khalas.. bye.. salam.. :)



1 comment:

umira said...

haha. ma. takkan kite nak buat balik. hehe. cute cute gambar! :P