alhamdulillah... :))

بسم الله الرحمن 

اسلام عليكم

alhamdulillah... alhamdulilah... alhamdulillah...

Allah masih memberi peluang pada aku untuk berblogging disini...

ok.. setelah sekian lama menyepi...

aku kembali untuk berkarya kembali...

ingin diceritakan disini....

bahawa... 












oke2.. geli x kalo myra wat ayat cm 2... huhu..
alaa... x reti la nk bersastera..
huhu. :p

oke2..
setelah sekian lama mengumpul sarang + habuk kat blog myra ni...
hari ni nk citer skit laa..
hurmm.. dlm beberapa minggu ni..
myra agak..... kelainan skit...
yaa... i know dat... 
myra sndiri pon terasa...
hurmm x tawu la nape ngan diri myra ni....
terasa nk menjerit jer...
( tapi da jerit da mase sorakan ari sukan ari 2 :p )
cume nye x puas..
haish! =='

firstly...
myra da... 
semakin senyap...
x tawu la ape yg menganggu jiwa ni...
it feels like.. 
i need something dat makes me satisfied + release....
hurmmm.....

arghhh!!
astaghfirullah azim.... :(

alhamdulillah... 
Allah kurniakn myra sahabat2 yg sgt  tabah + sabar menahan karenah myra kat sini....
walaupon myra byk luka kn ati diorg ..
tapi...
diorg still menasihati myra... :'(
and even i'm not friendly as they are..
like they're so close with 'akak2'
sometimes it makes me feel...
alone... =='
huh! knape la x leyh jadi seperti mereka!
haish!

opsss! jgn mengeluh ya AMIRAH!!!!
Allah x suke!
insyaAllah.. 
masih ade byk mase lagi untuk aq berubah!
semoga Allah permudahkan segalanya...

oke2... ade la seorg budak ni kan...
name dye baby!
budak ni nakal taw..
dye bg saye video ni....



syukran ya ukhti.... :)

nabelsaraehsannasreenaisyawananisakakwanunukakizat

terima kaseh sbb sudi jadi pemberi nasihat yg setia pada myra... :)
semoga Allah membalas kembali jasa baik kalian...

oke... post video seterus nya ..
ade la kaitan skit.. tapi ignore the actors keyh.. 
hahahha! XD



mana ada cinta jika tiada rindu
mana ada kasih jika tiada sayang

untuk apa cinta jika tidak sudi
untuk apa kasih jika tak memberi

( so , kalo tiada cinta pada Allah maka tiada la rindu kita pada Allah..
dan bila tiada kedua2 nya.. maka gelap laa ati...
istighfar kembali.. dan perbetulkan niat + hati kita ini kembali.. 
insyaAllah Allah sentiasa ada membantu kita... )

peringatan untuk diri myra jugak :)) 





1 comment:

gadis jordan said...

mira~k.wa rindu myra yang dulu....huhu...semoga Allah beri kekuatan dan ketabahan kepada awak utk mengharungi liku-liku kehidupan ini.....kami sume sayaaaaaaaaaaaaaaaaaang awk!!!tipu sangat kalo kitorang tak rase sedih ngan apa yang belaku sekarang....BE YOURSELF!!hehe